הקפיצה הדיגיטלית של גזר בכנס מוני אקספו הארצי
בועידת השלטון המקומי לחדשנות - המוני אקספו, השתתפה ראשת המועצה, רותם ידלין, בפאנל של מערך הדיגיטל הלאומי בנושא דיגיטל בשגרה ובחירום.
את הפאנל הנחה ראש מערך הדיגיטל הלאומי, תא״ל (במיל׳) נתי כהן, והשיח עסק בדרך שבה רשויות מקומיות משתמשות בנתונים, במערכות דיגיטליות ובשירותים יוזמים - כדי להעניק לתושבות ולתושבים שירות אישי, נגיש ומדויק יותר.
ראשת המועצה סיפרה שבגזר הדיגיטל הוא לא רק מערכת כזו או אחרת, אלא זו תפיסת שירות שלמה.
אם בעבר, הרשות חיכתה שהתושב יפנה אליה, ויגיע לקבל במשרדי המועצה שירות, היום אנחנו יודעים להגיע אליו בזמן, עם השירות הנכון, שמנוגש לו באופן דיגיטלי עוד לפני שהוא מבקש.
זו הקפיצה המשמעותית שעשתה המועצה - משירות מגיב לשירות יוזם, אישי ומבוסס נתונים - בשגרה ובחירום.
מוזמנים לשמוע את דברי ראשת המועצה:
