דלג לתוכן העמוד

דרוש/ה פקח/ית מועצתי/ת במועצה האזורית גזר

(המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד)

כללי

מחלקה: סביבתית
כפיפות ארגונית: מנהל המחלקה הסביבתית
דרוג: מנהלי
דרגה: 5-8
היקף משרה: 100%

תיאור התפקיד

1.    פקח רב תכליתי לאכיפת כלל חוקי העזר במועצה וטיפול במפגעים בכל רחבי המועצה.
2.    ביצוע פיקוח ובקרה על השטחים הציבוריים של המועצה, דיווח על המפגעים לגורמי המועצה, ביצוע פעולות להסרתם.
3.    בקרה, פיקוח ואכיפה על קבלנים ו/או כל גורם אחר למניעת פגיעה ברכוש הציבורי.
4.    טיפול בתלונות מוקד בתחומי העיסוק.
5.    טיפול בדגימות מים.
6.    הופעה מטעם הרשות בפני גורמים חיצוניים בנושאים הקשורים לתחומי העיסוק.
7.    ביצוע כל מטלה, משימה או פרויקט בתחומי העשייה של המחלקה, בהתאם להנחיות הממונים ביחידה.

דרישות התפקיד – תנאי סף:

השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.

דרישות נוספות

1.    עברית ברמה גבוהה.
2.    יישומי המחשב – היכרות עם תוכנות ה-OFFICE.
3.    רישיון נהיגה בתוקף.
4.    תיתכן עבודה בערבי חג, חג, ימי שישי ושבת.
5.    ניסיון מקצועי – יתרון לבעלי ניסיון קודם בתחומי העיסוק.
6.    נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות.

כישורים אישיים

1.    יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה עם קהל.
2.    אמינות ומהימנות אישית.
3.    כושר התבטאות בכתב ובע"פ.
4.    יכולת תיאום ופיקוח.
5.    סמכותיות ויוזמה.
6.    יכולת עמידה בתנאי לחץ.
7.    ייצוגיות.

במשרה תינתן עדיפות לבעלי מוגבלות חמורה כהגדרתה בתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), התשט"ו-1956, או לפי תקנות הנכים (מבחנים לקביעת דרגות נכות), התש"ל-1969

הגשת מועמדות

ניתן להגיש קורות חיים עד לתאריך 26.7.2020 בשעה  12:00 לידי אוולין שנקר בבניין המועצה או בדוא"ל jobs@gezer-region.muni.il

לשליחת מועמדות באופן דיגיטלי לחצו כאן 

להדפסת שאלון לחצו כאן 

את השאלון המודפס בצירוף קורות חיים, תצלומי תעודות רלוונטיות ומסמכים המעידים על ניסיון, יש לשלוח בדוא"ל או להגישם בבנין המועצה לידי אוולין שנקר. 

הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים לא ייענו.

המועמדים המתאימים יוזמנו לראיון בפני ועדת בחינה. הועדה תחליט על הפניית מועמדים למבחן התאמה מקצועי.

דרכי התקשרות: טלפון 08-9274529 

משאבי אנוש - מ.א גזר