דלג לתוכן העמוד

עובד/ת קידום נוער במועצה האזורית גזר

כללי

אגף: חינוך, מחלקה: פרט
כפיפות ארגונית: מנהלת מחלקת פרט
דרוג: חינוך, נוער וקהילה
דרגה: ע"פ השכלה
היקף משרה: 50%

תיאור התפקיד

  1. איתור ויצירת קשר עם בני נוער בגילאי 14-18 הנמצאים בניתוק ממסגרות לימוד או מגלים קשיי הסתגלות במסגרות הנ"ל.
  2. פועל בדרכים של "יישוג" – reaching out, התערבות בסביבה הטבעית, תוך שימוש במידע משירותי החינוך או באמצעות מרכז מידע ממוחשב, ויצירת קשר עם הנער מתוך הדדיות ושותפות.
  3. הערכת ואבחון קשיים, צרכים, כוחות ורצונות של הנערים שבטיפולו.
  4. תכנון יעדים חינוכיים וטיפוליים לקידומו של כל נער ולמימוש הפוטנציאל האישי שלו בהתאם להנחיות המקצועיות.
  5. בניית תכנית התערבות לנערים הכוללים מעקב והערכה מתמדת אחר התקדמות הטיפול בהתאם ליעדים בתוכנית.
  6. אחריות לתיעוד שוטף ודיווח לגבי כלל התכניות והתהליכים החינוכיים-טיפוליים של כל נער ונערה שבאחריותו.
  7. התערבות פרטנית וקבוצתית ביישובים ובמרחבים השונים.
  8. הדרכת והנחיית תוכניות לבני הנוער, בפעילות ביישוב או מחוץ ליישוב.
  9. הנחיית תוכניות חינוכיות-טיפוליות קבוצתיות, פועל לשילובם של הנערים המנותקים במערכות הפורמליות והבלתי פורמליות.
  10. ליווי ומעקב אחר הנערים במהלך שילובם במסגרות אחרות.
  11. ביצוע כל מטלה, משימה או פרוייקט בתחומי העשייה של היחידה והאגף, בהתאם להנחיות הממונים ביחידה.

דרישות התפקיד – תנאי סף

  1. השכלה: תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: קידום נוער בסיכון, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, חינוך, חינוך מיוחד, מדעי ההתנהגות, קרימינולוגיה.
  2. ניסיון מקצועי: שנת ניסיון בעבודה עם נוער בסיכון.

דרישות נוספות

  1. תינתן עדיפות לבעלי תעודת עובד חינוך – בהתמחות קידום נוער שנה רביעית ללימודי תואר ראשון בקידום נוער בלבד – שנת סטאז'.
  2. עד שנתתים ממועד תחילת עבודתו יציג המועמד תעודת סיום קורס אוריינטציה מטעם האגף או ממסגרת, שאושרה מראש, ע"י מנהלת מחלקת פרט.
  3. רישום פלילי: היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסויימים, תשס"א – 2001.

כישורים אישיים

  1. יכולת יצירת קשר משמעותי עם נוער בסיכון.
  2. אמפתיה.
  3. יכולת התמודדות עם מצבי לחץ.
  4. יכולת לפתיחות וגמישות מחשבתית, מודעות ומעורבות חברתית ואכפתיות.
  5. יכולת ביטוי בכתב ובעל פה.
  6. יכולת ונכונות לעבוד בשעות ובסביבות בלתי שגרתיות.
  7. יכולת עבודה בסביבה מתוקשבת.

במשרה תינתן עדיפות לבעלי מוגבלות חמורה כהגדרתה בתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), התשט"ו-1956, או לפי תקנות הנכים (מבחנים לקביעת דרגות נכות), התש"ל-1969.

הגשת מועמדות


ניתן להגיש קורות חיים עד לתאריך 2.11.2020 בשעה 12:00 לידי אוולין שנקר בבניין המועצה או בדוא"ל jobs@gezer-region.muni.il

לשליחת מועמדות באופן דיגיטלי לחצו כאן 

להדפסת שאלון לחצו כאן 

את השאלון המודפס בצירוף קורות חיים, תצלומי תעודות רלוונטיות ומסמכים המעידים על ניסיון, יש לשלוח בדוא"ל או להגישם בבנין המועצה לידי אוולין שנקר. 

הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים לא ייענו.

המועמדים המתאימים יוזמנו לראיון בפני ועדת בחינה. הועדה תחליט על הפניית מועמדים למבחן התאמה מקצועי.

דרכי התקשרות: טלפון 08-9274529 

משאבי אנוש - מ.א גזר