דלג לתוכן העמוד

מזכיר/ה מחלקת תחבורה

כללי

מחלקה: תחבורה
כפיפות ארגונית: מנהלת מחלקת תחבורה
דרוג: מנהלי, דרגה: 6-8 , היקף משרה: 100%
מועד איוש: מידי

תיאור התפקיד

ביצוע עבודת מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת המועצה, לפי הנחיות הממונה.

עיקרי התפקיד

1. הקלדה וניהול מסמכים.
2. טיפול בדואר.
3. מענה טלפוני ופניות הציבור.
4. ניהול לוח הזמנים ופגישות המחלקה.
5. כל נושא אחר אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה.

דרישות התפקיד – תנאי סף

השכלה ודרישות מקצועיות
12 שנול לימוד, או תעודת בגרות מלאה.

דרישות נוספות

* שפות – עברית ברמה גבוהה.
* יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה-OFFICE.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד

• ארגון מידע וסדר.
• שירותיות.

תכונות נדרשות לתפקיד

אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, אחריות אישית, כושר למידה, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, תודעת שירות גבוהה, יחסי עבודה תקינים, כושר עבודה בצוות.

הגשת מועמדות


ניתן להגיש קורות חיים עד לתאריך 10.9.2020 בשעה 12:00 לידי אוולין שנקר בבניין המועצה או בדוא"ל jobs@gezer-region.muni.il

לשליחת מועמדות באופן דיגיטלי לחצו כאן 

להדפסת שאלון לחצו כאן 

את השאלון המודפס בצירוף קורות חיים, תצלומי תעודות רלוונטיות ומסמכים המעידים על ניסיון, יש לשלוח בדוא"ל או להגישם בבנין המועצה לידי אוולין שנקר. 

הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים לא ייענו.

המועמדים המתאימים יוזמנו לראיון בפני ועדת בחינה. הועדה תחליט על הפניית מועמדים למבחן התאמה מקצועי.

דרכי התקשרות: טלפון 08-9274529 

משאבי אנוש - מ.א גזר