דלג לתוכן העמוד

מנהל/ת מדור פיקוח על הבנייה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה

כללי

אגף: תכנון והנדסה

כפיפות ארגונית: מהנדס הוועדה המקומית.

דרוג: הנדסאי/ מח"ר

דרגה: 38-42 

היקף משרה: 100%

תיאור התפקיד

מנהל מדור פיקוח על הבנייה ושימושי הקרקע במרחב התכנון המקומי והתאמתם להיתרי הבנייה ולתוכניות החלות.

עיקרי התפקיד

  1. ניהול מדור הפיקוח של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה.
  2. סיוע בגיבוש מדיניות האכיפה של הוועדה המקומית.
  3. הפעלת סמכויות אכפיה הנתונות בהתאם לחוק ובהתאם להנחיות מקצועיות.
  4. ניהול פעולות הפיקוח, האכיפה המנהלית, האכיפה הפלילית (חקירה) וביצוע צווים במרחב התכנון המקומי.
  5. ניהול הטיפול בתלונות על עבירות לפי חוק התכנון והבניה.
  6. ניהול ממשק העבודה מול התובעת המשפטית בתיקי תכנון ובנייה.
  7. מעקב ובקרה בתחום הפיקוח על הבנייה
  8. ייצוג הוועדה המקומית מול וועדות תכנון ו/או גופים משפטיים.
  9. אחריות על תחום צווי התחלת עבודה, טפסי 4 ותעודות גמר.
  10. מתן הנחיות והתייעצות ראשונית לפני הגשה למתכננים, תושבים ויזמים.
  11. מתן חוות דעת מקצועית בפורומים שונים.
  12. מתן שירות לתושב, קבלת קהל ומענה לפניות.
  13. ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת המועצה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר.

דרישות התפקיד – תנאי סף

השכלה ודרישות מקצועיות

  • בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, רצוי בתחומים הבאים:

משפטים, הנדסת בנין/אדריכלות, הנדסאי בנין/אדריכלות, גיאוגרפיה, או תכנון עירוני או אזורי. יתרון לבעלי תואר אקדמי שני בתחומים האמורים לעיל.

או

הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012 באותם תחומים.

או

אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינוך מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

דרישות ניסיון מקצועי

  • עבור בעל תואר שני או תואר ראשון בהנדסה או באדריכלות – 3 שנות ניסיון בתחום הפיקוח והאכיפה כמפקח תכנון ובנייה מוסמך או שלוש שנות ניסיון כחוקר בגוף ציבורי מוכר או שלוש שנות ניסיון בפיקוח או אכיפה בתחומים סביבתיים.
  • עבור בעל תואר ראשון – 4 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל.
  • עבור הנדסאי רשום – 5 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל.
  • עבור טכנאי מוסמך – 6 שנות ניסיון בתחומים המפורטים לעיל.

דרישות התפקיד – דרישות נוספות

  • המועמד יחויב לסיים בהצלחה תוכנית הכשרה למפקחים על הבנייה כולל סמכות שוטר, לא יאוחר משנה וחצי מתחילת מינויו.
  • מועמד שאינו בעל הסמכת מפקח בכיר של היחידה הארצית, יחויב בנוסף לעבור בהצלחה קורס הכשרה למפקחים בכירים, לא יאוחר משנה מתחילת מינויו. 
  • המועמד יחויב לסיים בהצלחה – קורס הכשרה למנהלי פיקוח, לא יאוחר משנה וחצי מתחילת מינויו.
  • שליטה  בחוק התכנון והבנייה, תיקוניו ותקנותיו ובדגש על תיקון 116 לחוק.
  • ניסיון בניהול צוות עובדים.
  • ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות (מערכות ניהול ועדה, GIS ותוכנות מחשב כלליות לרבות אופיס).
  • כושר הבעה בכתב ובע"פ.
  • ייצוגיות, אדיבות, יכולת שירותית גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • הכרות עם המגזר הכפרי – יתרון.
  • שפות - ידיעת השפה העברית על בוריה.
  • רישיון נהיגה בתוקף.
  • עבודת שטח ונסיעות מרובות.
  • היעדר רישום פלילי.
  • ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה.

תכונות נדרשות לתפקיד

אמינות ומהימנות אישית, הנעה עצמית, קפדנות ודייקנות בביצוע, אחריות אישית, כושר למידה, , יכולת ניהול וארגון, , יחסי עבודה תקינים, יכולת קבלת החלטות, כושר עבודה בצוות, התמודדות עם מצבי לחץ ויכולת פתרון בעיות.

הגשת מועמדות


ניתן להגיש קורות חיים עד לתאריך 10.9.2020 בשעה 12:00 לידי אוולין שנקר בבניין המועצה או בדוא"ל jobs@gezer-region.muni.il

לשליחת מועמדות באופן דיגיטלי לחצו כאן 

להדפסת שאלון לחצו כאן 

את השאלון המודפס בצירוף קורות חיים, תצלומי תעודות רלוונטיות ומסמכים המעידים על ניסיון, יש לשלוח בדוא"ל או להגישם בבנין המועצה לידי אוולין שנקר. 

הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים לא ייענו.

המועמדים המתאימים יוזמנו לראיון בפני ועדת בחינה. הועדה תחליט על הפניית מועמדים למבחן התאמה מקצועי.

דרכי התקשרות: טלפון 08-9274529 

משאבי אנוש - מ.א גזר