דלג לתוכן העמוד

מפקח/ת בכיר/ה (חוקר/ת) לתכנון ובנייה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה גזר

כללי


אגף: הנדסה
כפיפות ארגונית: מנהלת מדור פיקוח על הבנייה.
דרוג: הנדסאי/ מח"ר
דרגה: 38-42  
היקף משרה: 100%

תיאור התפקיד

אכיפת דיני התכנון והבניה במרחב התכנון המקומי.

עיקרי התפקיד

  1. פיקוח על הבנייה ושימושי הקרקע במרחב התכנון המקומי והתאמתם להיתרי הבנייה ולתוכניות החלות.
  2. אכיפת דיני התכנון והבניה במרחב התכנון המקומי של המועצה האזורית גזר.
  3. ביצוע פיקוח יזום בהתאם למדיניות האכיפה ותוכנית העבודה. ובכלל זה ביצוע סקרים, מיפוי חריגות בניה/ שימוש במרחב התכנון המקומי ואיתור עבירות.
  4. הפעלת סמכויות אכיפה המוקנות בהתאם לחוק התכנון והבנייה ובהתאם להנחיות מקצועיות.
  5. טיפול בתלונות על עבירות לפי חוק תכנון והבניה בהתאם לדין ולמדיניות האכיפה.
  6. ביצוע צווים.
  7. בדיקה וחקירת חשדות לעבירות תכנון ובניה.
  8. ייצוג הוועדה המקומית מול וועדות תכנון ו/או גופים משפטיים לרבות מתן עדות בבית משפט, בנושאים הקשורים לתחומי אחריותו.
  9. הנפקת צווי התחלת עבודה, טפסי 4 ותעודות גמר.
  10. מתן הנחיות והתייעצות ראשונית לפני הגשה למתכננים, תושבים ויזמים.
  11. מתן חוות מקצועית בפורומים שונים.
  12. קבלת קהל ומענה לפניות.
  13. כל נושא אחר אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה.

דרישות התפקיד – תנאי סף

  • השכלה ודרישות מקצועיות

בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, רצוי באחד או יותר מהתחומים הבאים:

הנדסה אזרחית, אדריכלות, משפטים, גיאוגרפיה, לימודי הסביבה או תכנון עירוני ואזורי.

או

הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012 באותם תחומים, ובעל ניסיון מקצועי כמפורט להלן.

או

תעודת סמיכות לרבות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל

או

אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינוך מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלו הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

  • המועמד יחויב לסיים בהצלחה תוכנית הכשרה למפקחים בכירים, לא יאוחר משנה וחצי מתחילת מינויו.

דרישות התפקיד – דרישות נוספות

  1. היכרות עם חוק התכנון והבנייה, תיקוניו ותקנותיו ובדגש על תיקון 116 לחוק – יתרון.
  2. ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות (מערכות ניהול ועדה, ותוכנות מחשב כלליות לרבות אופיס).
  3. בוגרי קורס המוכר על ידי משרד הפנים לפיקוח על הבנייה– יתרון.
  4. כושר הבעה בכתב ובע"פ.
  5. ייצוגיות, אדיבות, יכולת שירותית גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  6. הכרות עם המגזר הכפרי – יתרון.
  7. שפות - ידיעת השפה העברית על בוריה.
  8. בריאות תקינה וכושר גופני ברמה טובה.
  9. רישיון נהיגה בתוקף.
  10. עבודת שטח ונסיעות מרובות.
  11. היעדר רישום פלילי.
  12. יכולת עמידה בלחצים.
  13. התפקיד מחייב לבישת מדים עפ"י חוק תכנון ובניה.
  14. ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת המועצה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר.
  15. ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה.

תכונות נדרשות לתפקיד

אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, אחריות אישית, כושר למידה, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, תודעת שירות גבוהה, יחסי עבודה תקינים, יכול קבלת החלטות, כושר עבודה בצוות, התמודדות עם מצבי לחץ ויכולת בפתרון בעיות.

הגשת מועמדות

ניתן להגיש קורות חיים עד לתאריך 9.8.2020 בשעה 12:00 לידי אוולין שנקר בבניין המועצה או בדוא"ל jobs@gezer-region.muni.il

לשליחת מועמדות באופן דיגיטלי לחצו כאן 

להדפסת שאלון לחצו כאן 

את השאלון המודפס בצירוף קורות חיים, תצלומי תעודות רלוונטיות ומסמכים המעידים על ניסיון, יש לשלוח בדוא"ל או להגישם בבנין המועצה לידי אוולין שנקר. 

הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים לא ייענו.

המועמדים המתאימים יוזמנו לראיון בפני ועדת בחינה. הועדה תחליט על הפניית מועמדים למבחן התאמה מקצועי.

דרכי התקשרות: טלפון 08-9274529 

משאבי אנוש - מ.א גזר