בקשה להעברת זכויות עקב מכר
הוראות למילוי הטופס
1. העברת זכויות בנכס מותנית בהמצאת אישור מועצה המופנה אל רשם המקרקעין שלפיו כל החובות המגיעים למועצה מאת בעל הנכס סולקו במלואם.
2. ככל שתיבדק הבקשה, ייתכן ויידרשו מסמכים נוספים, מסמכים אלו מהווים בסיס להגשת הבקשה.
3. יש מלא את הטופס המצורף ולשלם אגרה ע"ס 193 ₪ בגין פתיחת הבקשה.
4. משך הטיפול בבקשה עד כ-28 ימי עסקים.
5. אנו נמשיך ונעדכן אתכם ב – SMS ובדואר אלקטרוני במהלך התהליך.
6. אנא בדקו והקפידו על כתובת דואר אלקטרוני תקינה ונכונה.
הנכם נדרשים לצרף את המסמכים הבאים:
* חוזה מכר חתום.
* אישור / מצב זכויות עדכני בנכס או נסח טאבו.
* צילום תעודת זהות של המבקשים.